InOrder

Πρόγραμμα λιανικής παραγγελιοληψίας & Delivery

Τo inOrder δημιουργήθηκε για να διευκολύνει επιχειρήσεις που δρουν/κινούνται στον χώρο μαζικής εστίασης.

Περισσότερα
inorder

Τι είναι το inOrder®;

Το πρόγραμμα inorder είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα λιανικής παραγγελιοληψίας και delivery , το οποίο ανταποκρίνεται με πληρότητα στην απαίτηση αυτοματοποίησης του τρόπου παραγγελιοληψίας.

Καρταργεί τα χρονοβόρα παραδοσιακά μέσα, τα οποία σήμερα μόνο καταστροφικά μπορεί να είναι, για την λειτουργικότητα και την εικόνα της επιχείρησης λόγο άσκοπης σπατάλης του χρόνου και ανοργάνωσης.

Η οικογένεια εφαρμογών inOrder ανταποκρίνεται στις υψηλές απαιτήσεις μικρομεσαίων επιχειρήσεων, με άμεσα και συγκεκριμένα αποτελέσματα συμβάλλοντας με τον καλύτερο τρόπο στη δημιουργία υποδομής και την αξιοποίηση εργαλείων που ενθαρρύνουν την ανταγωνιστικότητα και την ανάπτυξη στο μέλλον.

Eύκολη & Γρήγορη Παραγγελιοληψία

Εάν αναζητάτε τρόπο να μειώσετε τις άσκοπα χρονοβόρες διαδικασίες, που κοστίζουν στην επιχείρησή σας χρόνο και χρήμα

Το inOrder σας προσφέρει σήμερα μια μοναδική δυνατότητα: όχι μόνο απλοποιεί πλήθος πολύπλοκων εργασιών διαχείρισης, αλλά ταυτόχρονα εξασφαλίζει μοναδική ταχύτητα στην οργάνωση και τη λειτουργία της επιχείρησής σας, εξοικονομώντας χρόνο και εξασφαλίζοντας σημαντικά μεγαλύτερη παραγωγικότητα.

Σχεδίαση τραπεζιών σε POS & Android mobile

Σχεδίαση πολλαπλών φυσικών χώρων, τραπέζιων. Πολλαπλές καταστάσεις τραπεζιών (ανοιχτό, κλειστό, αναμένει λογαριασμό, εξοφλημένο, σε κράτηση ), Μεταφορά τραπεζιού σε άλλο χώρο και πόστο κ.α

 Τεχνικά χαρακτηριστικά

Αντικατοπτρίζει την πραγματική εικόνα της επιχείρησης, με τις λεπτομέρειες και τις ιδιαιτερότητές της, την αληθινή διάρθρωση, την οργανωτική δομή και τις προοπτικές της.
  • Ενσωματωμένο Εμπορικό κύκλωμα
  • LiveReports
  • Επικύρωσης χρηστών με την χρήση μαγνητικών καρτών, κλειδί ή δαχτυλικών αποτυπωμάτων
  • Σχεδίαση εκτυπώσεων
  • Πλήρη σχεδίαση και τοποθέτηση των θέσεων/Τραπεζίων στους χώρους εστίασης
  • Πολυγλωσσική Υποστήριξη
  • Διαχείριση πελατών
  • Διαχείριση προμηθευτών
  • Διαχείριση τραπεζών
  • Διαχείριση αποθήκης
  • Έκδοση παραστατικών
  • Έκδοση αποδείξεων Είσπραξης - Πληρωμής
  • Καταχώρηση παραστατικών αγοράς
  • Στατιστικά/ Αναφορές

Σύνδεση με περιφερειακές συσκευές και εφαρμογές

Η εφαρμογή υποστηρίζει τα μεγαλύτερα ERP της αγοράς, πολύ μεγάλη γκάμα ταμειακών μηχανών και περιφερειακών συσκευών,όπως: ζυγιστικά συστήματα, display πελατών, αναγνώστες barcode.

  • Διασύνδεση με ERP (Entersoft, κ.α.)
  • Όλοι οι τύποι εκτυπωτών, εκτύπωση σε θερμκούς εκτυπωτές
  • Display πελατών
  • Ζυγιστικά συστήματα
  • Αναγνώστες barcode (1D,2D)
  • Φορολοφικοί μηχανισμοί τύπου Α & ταμειακές μηχανές (Ethernet,usb,serial)
  • Διασύνδεση με DVR για καταγραφή παραγγελιών
  • Φορητά τερματικά τύπου Android
  • Διασύνδεση με το σύνολο συμαβατών τηλεφωνικών κέντρων (Συμβατικών, VOIP, asterisk, 3cx)

inOrder | Delivery

Το inOrder Delivery έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει πλήρεις λύσεις στις επιχειρήσεις διανομής φαγητού. Καλύπτει όλη τη διαδικασία διανομής φαγητού, από την αναγνώριση του πελάτη μέχρι και τον έλεγχο του διανομέα. Υποστηρίζει λειτουργίες που κάνουν την καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης απλούστερες και αποτελεσματικές.

Διαχείριση (Βασικές λειτουργίες inOrder Delivery)

inorder delivery
  • Αναγνώριση κλήσεων από κινητό
  • Αναγνώριση κλήσεων από ISDN, PSTN, συμβατές τηλεφωνικές συσκευές TAPI
  • Αυτόματη ταυτοποίηση στοιχείων πελάτη από online τράπεζες πληροφοριών τύπου 11888
  • Εκτύπωση χάρτη στην παραγγελία του διανομέα, Προβολή χάρτη
  • Εύκολη έναρξη λήξη βαρδιών για τους διανομείς
  • Χρέωση παραγγελιών σε διανομέα με χρήση barcode
  • Εύρεση πελάτη με όλα τα στοιχεία του
  • Πολλαπλά τηλέφωνα και διευθύνσεις ανά πελάτη
  • Αυτόματη επιλογή διεύθυνσης από καταχωρημένη λίστα διευθύνσεων
  • Αποθήκευση ιστορικό κλήσεων, Νέα παραγγελία από ιστορικό κλήσεων
  • Προβολή ιστορικό πελάτη
  • Ειδοποίηση παραγγελίας σε εξέλιξη σε περίπτωση επαναληπτικής κλήσης πελάτη
  • Ιστορικό διανομέων
  • Ταμείο και κινήσεις διανομέα
  • Πολλαπλά σημεία λήψης τηλεφωνικών παραγγελιών
  • Πολλαπλές καταστάσεις παραγγελιών διανομής
  • (Pickup, σε διανομή, παρασκευάζεται, προς χρέωση σε διανομέα)
  • Πολλαπλά χρώματα καταστάσεων καθυστέρησης πχ. Κίτρινο χρώμα για 20 λεπτά καθυστέρηση και κόκκινο για πάνω από 30 λεπτά
  • Έκδοση σε ταμειακή μηχανή
  • Έκδοση σε φορολογικό μηχανισμό
  • Αυτοματισμός στην εκτύπωση παραγγελίας διανομής          

inOrder | Στατιστικά

Αναλυτικά στατιστικά στοιχεία για την πορεία των καταστημάτων σας, με ευκολα γραφήματα και δυνατότητα εκτύπωσης στατιστικών φύλλων Το inOrder προσφέρει άμεσα αναλυτικές πληροφορίες, αναφορές, Dashboards και αναλύσεις B.I. για το σύνολο των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε πραγματικό χρόνο.

Μερικές ενδεικτικές στατιστικές αναφορές

  • Αναλωσεις προϊόντων ανα χρονική περίοδο
  • Ποσότητες και αξίες κερασμένων, κατεστραμένων και ακυρωμένων ανα υπάλληλο
  • Ποσότητες και τζίρος υπάλληλων ανα χρονική περίοδο
  • Ποσότητες και τζίρος ανα είδος
  • Ποσότητες και τζίρος ειδών ανα χρονικές περιόδους
  • Ποσότητες και τζίρος ημερολογιακά (Ετήσιες, ημερήσιες κτλ)
  • Ποσότητες και τζίρος ανα κατηγορία
  • Ποσότητες και τζίρος κατηγοριών ανα χρονικές περιόδους
  • Πσότητες και τζίρος υπαλλήλων ανα χρονικές περιόδους
  • Ποσότητες και τζίρος ανα κατάστημα

Δυνατότητα δημιουργίας δικών σας στατιστικών αναφορών & γραφημάτων

inOrder | Mobile

  • Διαχείριση παραγγελιών
  • Σχεδίαση πολλαπλών φυσικών χώρων
  • Τραπέζια
  • Εκτυπώσεις παρασκευαστηρίων
  • Απεριόριστος συνδυασμός εκτυπωτών για την εκτύπωση των παραγγελιών
  • Παρακολούθηση Ταμείων και βαρδιών
  • Μικτοί τρόποι πληρωμής
  • Μερική και ολική εξόφληση λογαριασμού
  • Πολλαπλές καταστάσεις τραπεζιών (ανοιχτό, κλειστό, αναμένει λογαριασμό, εξοφλημένο, σε κράτηση )
  • Μεταφορά τραπεζιού σε άλλο χώρο και πόστο
  • Πολλαπλοί σερβιτόροι ανά POS με διαφορετικό ταμείο
  • Κλειδωμένα πόστα ανά σερβιτόρο με απαγόρευση μεταφοράς , παραγγελίας από άλλο σερβιτόρο
  • Μεταφορά σε άλλο πόστο σερβιτόρου με αίτηση  έγκρισης μεταφοράς

inOrder® BackOffice

Κεντρική διαχείριση του μενού, Κατηγορίες, Είδη μενού, Ομάδες ιδιοτήτων, ιδιότητες, πολλαπλοί τιμοκατάλογοι, συνταγές ειδών, συνταγές ιδιοτήτων, χρήστες , ομάδες χρηστών, ρόλοι, δικαιώματα χρηστών, βασική στατιστική πληροφόρηση, Διαχείριση ωρομέτρησης προσωπικού

Ποιοι εμπιστεύονται το InOrder

Από το 2003 έχουμε συνεργαστεί με αξιόλογες επιχειρήσεις.
Μερικές από αυτές είναι:

Θέλετε να γίνεται συνεργάτης;

Χάρη στο αξιόπιστο δίκτυο συνεργατών μας σε όλη την Ελλάδα, καταφέρνουμε να έχουμε μόνιμα ευχαριστημένους πελάτες. Στην προσπάθειά μας αυτή αναζητούμε υπεύθυνους συνεργάτες.

Ενδιαφέρομαι Συνεργάτες